fredag 5 juni 2009

Jobb jobb och jobb.....

Här har vi min Hårt slitande make Göran, och hans duktiga kamrat Anders -som tacksamt nog kunde ställa upp i hjälpa oss att sätta upp ett staket runt baksidan - för alla "mina" djur som Görre säger med glimten i ögonen :) Dom har hållt på att klubba ner pålar i timmar nu- äkta kämpar anda måste jag säga! Jag har som vanligt kört mark servicen :) Hämtat mat från grillen ha ha ha.... satt på kaffe för att bjuda dom frusna karlarna på en liten Irich coffiee........... Många pålar blir det ..............................


Sant samarbete minsann...... Tack Anders för att du kunde ställa upp .


3 kommentarer:

kicki sa...

Toppen med staket om dom inte som Lotta hittar kryphål....vi har ett sånt där grönt nät.......men lilla rackarn hittar ut ändå........vi MÅSTE fixa till det........ändå tycker jag att vi var så seriösa när vi satte dit det........med aluminiumstolpar och allt.......ja jah....man skulle ha nå tält pinnar ....typ så det sitter fast i backen....
Kramisar

miamajja sa...

Men jäklars vad ni håller på att bygga om o grejja! :) Jag pratade med Philip på msn idag och då lurade han mig först att han hade misslyckats i en massa prov i skolan och att han skulle måsta gå sommarskola...haha...men sen berättade han att han skojja! Bus-ungen där! Hoppas du har ledig helg o får koppla av! Kramisar!!!

Barbro sa...

Vad ni är duktiga!!!