måndag 29 juni 2009

SANN KÄRLEK !!

Min underbara lilla söta och snälla Lucia har gjort sig illa i dag... Hon var mitt upp i ett bus il och sprang rätt in i kanoten med ena benet............. gud vad hon skrek o grinade länge.... Atlas var snabbt på plats för att se hur det gick för hans lilla vän ( som nu är betydligt större än han själv)......jag sprang och bar henne i famnen och höll om henne länge länge.......hon hade så ont... det svällde upp i leden.... hon var helt chockad lill gumman... hon låg helt tyst i min famn tills att det värsta var över... Hon haltar än och gnyr lite stundom när hon går... Jag har ringt till jourhavande veterinär ... väntar på att denna ska ringa tillbaka.....
*Lucia är verkligen "mammas" flicka... Hon är helt bedårande.... ser ni den sanna kärleken.... Det gör jag :)Go "Lussan" bland skogsstjärnor.

* Lucia*



3 kommentarer:

miamajja sa...

Nämen lilla gumman då! Hoppas att det inte är för allvarligt! =/ Klart man ser att det är KÄRLEK!!! =) Ska bli hur kul som helst att lära känna den lilla lurvisen! Kraaaaaaaaaam o lycka till!!

Barbro sa...

Hon är verkligen jättefin tycker jag också ...hoppas det inte blev alltför svår skada så hon måste lida. Jag älskar också dessa fina och ärliga fyrbenta vänner...skickar många krya på dig kramar till lilla Lucia. /Barbro

Kicki sa...

Jaaa jag ser den......och ni är såå vansinnigt vackra båda två.
Kramar