tisdag 16 juni 2009

Fru Malin blev fru Taikon-Lindgren..

Skulle jag passa att vara fru Taikon- Lindgren ??? Tycker mig se en viss likhet med Katitsi fast blondare då :) Men så här får man klä sig om man ska vara ute o hjälpa sin make att hålla brädor till grindbygge bland massor massor av mygg !! Ni ska veta att doften av djungelojla fanns med i bilden, men det höll inte borta myggen speciellt länge.....
Gumman och jag på koppel träning med Lucia .... undra vad dom ser....??

Atlas vill gå fint.... men Lussan yrar till höger o vänster...
Ammi ska visa hur man gör när man blåser på maskrosor som blommat ut.....



Sen blir det inget kvar........



Team A & L







3 kommentarer:

kicki sa...

Kan berätta att i går stank jag tjära, och hade palestinasjalen virad kring skallen ,då vi var ute och jobbade........ha ha ha
Kram

Barbro sa...

God Afton fru Taikon-L....
ibland måste man få se ut som ...ja vem som helst igentligen ...du är fin vad du än bär på dig ...man säger ju att en skönhet är vacker i allt ...bara så du vet lilla gumman...och den lilla telingen är bedårande söt.
Kram till er alla /Barbro

miamajja sa...

Hallå sötnosar! Vet du...man skulle kunna tro att du o Kicki är syskon! =) Jag tycker ni liknar varann så mycket! Såååå söta! Och mosters lilla prinsessa...snaaart får vi kramas o leka! =) Philip är så gullig...han tyckte att sommaren inte började på riktigt föränn vi kom till er! =) Hoppas du får en kanonmysig dag! KRAM!!!