fredag 12 juni 2009

HEEJ ALLA GOA KAMRATER ! :)

3 dagar av härlig rekreation står o väntar :) Efter 3 nätters jobb......!! Som har gått som en dans :)

Gud vad jag har saknat att blogga :) det har gått och blivigt ett gift ... fast på ett bra sätt naturligtvis :) man får skriva av sig om hur man haft det o hur allt är nu, vad man ska hitta på, och saker man gjort :)

Jag vet inte... men jag har en fantastisk känsla i kroppen :) Kan det vara sommar i luften ?? .... ;)

Kanske har jag kunnat lämna alla svin jobbiga "saker" bakom mig nu en gång för alla, och bara njuta av livet... känns nästan som det :) Tänkte hylla denna dag o mig själv med en Lars Winnerbäck melodi som följt mig ett helt år nu - förr i jobbiga stunder - Och nu har den fått en helt annan mening -Mitt livs kampsång kan jag nog säga :)

Jag har vunnit S*T*O*R*T - Så grattis till mig o alla duktiga studenter- som också har stridit o vunnit :)

http://www.youtube.com/watch?v=FLgU1vG348Y

Önskar er ALLA en underbar dag
Stora kramen från mig.

3 kommentarer:

Barbro sa...

Jag har verkligen saknat dig på bloggen...önskar dig och familjen en trevlig helg.Kram Barbro.

Anonym sa...

Hej Malin. När jag såg Dig i dag så tänkte jag, vad fin du var i din rosablommiga långklänning och jeansjacka. Du var så sommrig.

kicki sa...

Men heeej på dig med...har saknat dina blogg inlägg.
Jättekraam