fredag 26 juni 2009

Sammanfattning av några dagar...

Hej på er :) Ja hörni... i dag har jag jobbat som vanligt :) Suttit ute o solat en stund denna underbara Fredag och hälsat på hos min Vän Kerstin - Dit kom jag o Amelia precis i rätt tid, nämligen middagstid :) Så vi blev bjuden på kycklng i tortillas - jätte gott! Här på bilden ser vi hur Amelia sitter på Kerstins bro och äter ett lass med glass efter middagen..... I går Torsdag -också en fantastisk dag- fick gumman ett premiär bad i sin svamp pol....
Senare på kvällen kom polisen på besök till stugan ...... Robert som har Polishund ville se på Lucia- Görans bror Jörgen var också i tjänst . Här på bilden ser vi Lucia, Robert o Zeb som är utbildad i b.l.a människosök, narkotika och säkert att fånga en och annan bov .





Här har vi först Lucia- Robert- Zeb och sist Svåger Jörgen.





Några dagar tidigare så pratade Amelia i telefonen med mommo...Hon var såååå mommo sjuk denna dag och ville ringa- och såklart så kan hon ju det :)

Hoppas att ni har haft en kanon dag i solen:) Men var rädd om er - solen är stark.
I morgon ska jag göra en smörgåstårta och mamma ska baka marängrulltårta med jordgubbar till Johannes konfirmation som är på söndag :) Vi ska ha kalaset i stugan vilket passar bra nu
när sommaren kommit..
Skön fredagkväll på er alla
Kramar Malin.




2 kommentarer:

Kicki sa...

Men jösses vad hon VÄXER din lilla Lucia......men Malin lilla gumman....du jobbar väl inte för mycket.....jag får liksom den känslan......hoppas jag har fel....
Varma kramar /Kicki

miamajja sa...

Åååå...jag vill att Ammis ska bli "moster-sjuk" också...gud vad jag saknar denna unge!!! =) Ja, jag saknar ju er allihoooopa såklart! Men snart, snart kommer vi!!! =) Måste börja packa redan i helgen...hoppas det räcker med en bikini o shorts o en t-shirt ;D Men jag är lessen att vi inte hinner dit till konfirmationen...lova o ta kort så jag får se sedan! Massor av kramisar!