torsdag 4 juni 2009

ca 5 min gammal bild på Lucia.... visst är hon fin :)

Katten Fredo har varit borta hela dagen..... det hör inte till vanligheten !! Så jag har varit orolig över var han tagit vägen.....
Men när jag kom hem efter en kvälls lek tur med Lucia hemma hos kompis Alice - så möttes jag av kissen när vi kom in..... Tack o lov !!
Han hade klättrat upp i ett träd o suttit där hela dagen..... Görre o Johannes var ute o sökte han och hörde hur han jamade uppifrån ett träd, så Johannes klättrade upp o räddade missen :)

4 kommentarer:

miamajja sa...

Hallå älskade syster! Ääääntligen är vi hemma igen! Jag har inte orkat blogga o inte ens vara in på nåt internetcafé...jag har nämligen haft såna hemska mardrömmar så det är sjukt! Har helt enkelt inte vågat...hela vägen hem i bilen från arlanda har jag tänkt på mina mardrömmar och inte ens vågat ringa eller nåt föränn jag läst din blogg... Pustar ut o mitt hjärta svämmar över av kärlek till alla er!!! Å vad jag längtar tills vi ses! Idag orkar jag inte blogga men imorgon kväll efter jobbet ska jag skärpa till mig. Ha det bäst så ses & hörs vi gull-unge!KRAAAAAM

Fru Malin sa...

Skönt att ni är hemma nu :) Vi kan ju höras i morgon - jag är ledig :)

Du... mardrömmar är bara mardrömmar- inget att bry sig om !
Du har nog bara haft solsting i Turkland o då kan det ju tokigt när man sover :)

Kramisar o välkommen hem igen

kicki sa...

Alltså den hunden är ju bara heelt bedårande & vilken tur att ni hittade Fredo......och stackars dig Mia(jag vet att du läser Malins kommentarer)Välkommen hem.
Kram på er båda / KusinKicki

Barbro sa...

Kicki har tagit orden ur mun på mig ...jag tycker som hon. Måste ändå välkomna hem Maria och Per, tycker också det är skönt att de är i hemlandet nu.Kramisar från Barbro