söndag 7 juni 2009

Ja nå in´t vet ja.......

..... men så här kan det faktiskt se ut när två 30+ damer får för sig att gå på puben.... man kan tro att det är två 15 åringar som har fest... jisses.... väl på puben blev det 1 st gin/tonic plus 1 flaska bacardi plus en omgång gin/tonic till innan vi gav upp....
skål då :) o grattis i förskott Marie... ( Marie fyllde år dagen efter)



jag måste säga att det här med krog är inget för mig längre..................... Mycket trevligare att sitta hemma i mysa i goda vänners lag o prata ... Jag ska nog ställa till en liten sommar fest i stugan i stället :) Bara vi får någon sommar nångång..... kallt i dag me... huu

















Vi tillhörde den äldre generationen på detta ställe- så vi blev less rätt så snabbt..... bestämde oss för att gå o äta en sedvanlig "efterkrogen" burgare för att sedan cykla hem......
jag skulle ju upp o jobba 7 dagen efter så man kunde inte vara ute o "slarva" så sent....


Hoppas att ni får en fin dag i dag... själv jobbar jag hela dagen i dag från 7 i morse till 18.00..
Min vän sover så därför kan jag "mjukstarta" denna morgon...
Kramisar/ Malin







2 kommentarer:

miamajja sa...

Grattis till Marie! :) Jag håller fullständigt med dig om detdär me krogen...roligare med hemmafester, fast ibland är det ruskigt intressant att sitta på krogen o studera folk...fast...det var ju intressantare när man var yngre o kände igen folk...hehe...Hoppas du haft en bra dag på jobbet gumman!
Kramis!

Barbro sa...

Det är ganska skönt , när man inser att krogen inte längre är så lockande....håller med om att det är mysigare att sitta hemma med vänner...äta gott och dricka gott och skratta gott.....kanske har det med åldern att göra??? Näää, jag skojade du är inte gammal, men kanske har det med bekvämligheten att göra??Kramisar från mig och jobba inte ihjäl dig lilla gumman.