lördag 31 januari 2009

Två damer .. en som är trött och en som är pigg..


Det har varit en lång dag, Ammis somnade på soffan kl 15 så hon har inte alls någon lust att träffa john Blund än...
Själv har jag gått på reservbatteriet flera timmar nu.
Innan jag går o sover vill jag ge en extra godnatt kram till min Kära vän Kerstin, Kära Mor men även till Lena G, och Lena E, som styrt upp inventeringen och som äntligen är färdiga, över 20 timmars slit.. Önskar er tidernas skönaste sömn- där huvudet ligger mjukt o behagligt på kudden- där även den hårdaste madrass känns som en svindyr hästens säng.. och där täcket sveper om er gossigt o varmt- utan ett ända veck där kall luft smiter in, och utan en glepa för tårna....
Godnatt även till min vän från urminnes tider- Maria- tänk vilken tur att det gick bra även om du fick sviter lite här o där när den där bilisten krockade in i eran bil. Vi hörs i morgon

4 kommentarer:

Fröken fräken sa...

Hej Malin!
Vilken fin blogg du har skapat! Det är så roligt att få se och följa dig och din familj. Jag har också en blogg, om du vill titta på den så är min adrss www.numeramammacarro.blogspot.com Det mesta handlar om Wilmer på den, men du vet ju hur det är med barn, du som är trebarnsmor!

//Kram från kusinen Carro.

kicki sa...
Den här kommentaren har tagits bort av bloggadministratören.
kicki sa...

Men HEEEEEJ Malin!!!!!!
Vad glad jag blir att se ifrån dig.
Vilken tur att det finns bloggar så att vi kan följa varandra på livets knaggliga vandring ha ha.
Nu lägger jag dig till mina favoriter,så känns det som att vi iallafall har brev kontakt(visst är det fruktansvärt egentligen).
Jag menar hur svårt kan det va att ringa eller komma förbi .............men dagens stressade samhälle....ja ja ...............Jättefina barn har du ser jag på bilderna.
Ja det här var en positiv överraskning.
Många kramar Kicki

Fru Malin sa...

God för middag Kicki och Carro.. Fast det Känns fortfarande som morgon- här man sitter i nattsärken... ha ha.. men jag ska ju ta det lungt sägs det så då tjafsar då inte jag :-) jag ska också lägga upp er som favoriter
( Måste se hur man gör bara) så jag kan följa era liv- vi har ju trots allt blodsband flickor :-) Just nu försöker jag att ladda upp ett jul bildspel med musik.. det verkar strula.. få se om jag lyckas..