fredag 30 januari 2009

En lugn och skön fredag

I dag har jag bara tagit det lungt. Amelia och jag blev bjuden på lunch av min mamma som har hoppat in och jobbat i stället för mig på min arbetsplats... Men det var trevligt att träffa både mamma och min goda vän Kerstin över en lunch.... känns hel märkligt att inte vara med på inventeringen i år... Inte för att det är otroligt roligt , men för att det är något som VI brukar kämpa oss igenom och sen när det är klart är det så jäkla skönt .... känns som att man drog just när det är som mest att göra... Jag skulle ha kommit hem från Köpenhamn i dag men jag valde att inte åka för att jag har en aning låg energi just nu...
Men jag ska säga att det har varit jätte skönt att vara hemma .

Nu ska jag se om jag fixar att se en film - ända fram till slut texten...

2 kommentarer:

Barbro sa...

Lilla Malin , ta det lungt, sluta jäkta. Du har allt,söt ung glad , social osv... tre söta barn och en omtänksam man. JAG VILL SÄGA :"MAN BEHÖVER INTE ALLTID VARA SÅ SOCIAL" Ibland kan det vara tärande att vara alla till lags. tänk på det lilla gumman, älskar dig .En stor kram från faster Barbro.

Barbro sa...

Du har en jättefin blogg Malin. Kul att du också börjat skriva och visa fina bilder. Kram Barbro.