söndag 12 juli 2009

SYRRAN 40 ÅR !!

I Fredags var det den 10 juli- Dagen då min syster föddes år 1969 ... Så nu var det dax att fira in hennes 40:de levnadsår :) Festen gick av stapeln i Vånnafjärden i stugan. Hon bjöd på massor av Mexikansk mat, Vin öl och champagne -marängtårta o småfika - Ett strålande humör som smittade av sig till alla gäster som var mer än nöjda -även dagen efter :) Dock var baksmällan rätt tung för dom flesta men vad gör det :) Här skålar hon in festen med champagne. *Syrrorna*

Här öppnar hon sina paket :)


*Pänter Tänterna*



Johannes



Moster Doris var också på plats med en hjälpande hand- lika så Maken Perra.





Mys mamma med sin lilla syster Doris







Svåger Perra o Jag goas på efterfesten :) Lägg märke till att bag in box vinet LEVA fortfarande finns med .... fantastiskt gott vitt vin ! Arne sträker sig efter myggstiftet.......






Så här kul kan det vara att försöka få me´alla 3 på 1 bild........ klurigt men vi kom ju med lite iallafall... ha ha ha ...








Var det någon som sa att man blir stadigare på handen efter en stänkare ....??? !!! Njää inte min fotograf i allafall........( Som var jag ) He he he......


TACK FÖR EN JÄTTE TREVLIG KVÄLL SYRRAN !!
OM 5 ÅR ÄR DEN MIN TUR.... PALLAR DU EN REPRIS DÅ...???








Inga kommentarer: