måndag 13 juli 2009

Jobb vecka igen...

Godmorgon alla bloggläsare !
Ja hörni... inte lätt att hinna med allt som man tänkt...denna vecka jobbar jag 6 av 7 dagar... och alla pass det vill säga morgon - kväll o natt...... men jag hoppas att jag hinner med att blogga lite i allafall :) Det ser ut att kunna bli en toppen dag i dag ( redan rätt så varmt )
Tack för komplimangerna ang min koi fish :) Har startat på en ny bild nu som innefattar både himmel o hav ..... kan säga att det här med att måla natur inte är min grej.... får inte till det.......... ...alls !! men ska kämpa på ett tag till innan jag ger upp.

Hoppas hoppas att jag hinner in på sidan denna vecka, och att jag hinner läsa o kommentera mina vänners inlägg på deras sidor... Men ha en bra dag på er alla nu
Kram Malin.

1 kommentar:

Barbro sa...

Ser att du lilla gumman jobbar mycket...ta det lungt...bloggen och kommentarerna kommer i andra hand...Ta hand om dina nära och kära nu...!!Roger är ju hos Ekaterina nu och han verkar vara väl emottagen..roligt att se alla upplevelser han får vara med om... Ha de bra alla hos dig Kraaamar från Barbro..